Kvalitní prezentace jako základ úspěšného prodeje

Mezi prezentací a kvalitní prezentací nemovitosti je velký rozdíl. Nebudeme si nic nalhávat, zpravidla se udělá několik fotografií, vytvoří popis nemovitosti a začne se inzerovat. Je ovšem tento postup v dnešní době dostačující?

Kvalitní fotografie se vždy vyplatí
Fotografie mají v prezentaci nemovitosti velký význam. Lidé, kteří procházejí realitní servery či inzertní časopisy, zpravidla zajímá lokalita, typ nemovitosti a její cena. Jenže, to vše je racionální pohled na koupi nemovitosti. Zapomínat by se ovšem nemělo ani na emoce, které jsou v drtivé většině případů mnohem důležitější. Čím více inzerátů zájemce prochází, tím více jej upoutá hezká fotografie než nějaká šedá stěna s křivě vyfoceným oknem. Základem kvalitní prezentace by tedy měly být fotografie. A ruku na srdce, ať už máte sebelepší chytrý telefon, kvalitním fotoaparátem uděláte vždy lepší fotografie. Nejde ale jen o techniku, nýbrž také o to, jak se nemovitost nafotí.  Atraktivní fotografie zaručí služba Home staging, což je profesionální příprava a prezentace nemovitosti určené k prodeji či k pronájmu. Základem je sladění barev, uspořádání nábytku, nastavení osvětlení a odstranění všech negativních elementů.  

 

 

Půdorysy
Nemovitost prezentovaná pomocí interaktivního půdorysu je pro potenciálního kupujícího mnohem atraktivnější. Půdorysy jsou vytvářeny podle skutečných rozměrů a s vybavením jednotek. Kupující tak jedinečným způsobem získává představu o svém novém domově.

Půdorysy konkrétních nemovitostí se zobrazují na našich stránkách www.realityiq.cz v podobě 2D a 3D obrazu, kde si klient sám může jednotlivé pokoje procházet a natáčet do různých úhlů.

 

 

Videoprohlídky
Studie provedená Národní Asociací Realitních Kanceláří (USA, www.realtor.org) odhalila, že 73% majitelů raději prodává přes realitní kanceláře, které nabízí jejich nemovitosti formou videoprohlídek. Také z průzkumu společnosti Google vyplývá, že vyhledávání nemovitostí přes videoprohlídky je stále populárnější.

Videoprohlídka nemovitosti je vytvářena z fotografií interiérů a exteriérů, titulků a hudby. Videoprohlídky prezentujeme na významných realitních portálech jako Sreality.cz, Českéreality.cz, Avízo.cz či Reality.iDnes.cz. Pro zvýraznění inzerce nabídek jsou videoprohlídky sdíleny na sociálních sítích YouTube, Facebook a Google plus.

 

Inzertní servery
Reality IQ inzeruje nabídky na více než 70 realitních serverech. Na těch nejnavštěvovanějších jsou měřeny počty náhledů, díky čemuž můžeme všem klientům pravidelně podávat statistiku návštěvnosti jejich nemovitosti.

Na předních realitních serverech využíváme funkce jako topování, Tip regionu či hopování, které umožňují posunout určitou nemovitost na přední pozici a více ji tak zviditelnit.

 

 

Správně zvolená cena, cesta k úspěchu
Jednou z nejtěžších otázek bývá stanovení správné ceny nemovitosti. Zkušený realitní makléř by měl po prohlídce nemovitosti a prostudování všech možných právních komplikací, určit reálnou prodejní cenu nemovitosti. Důležitý je rovněž fakt, zdali klient na prodej spěchá či nikoliv. Makléři Reality IQ Vám zdarma na vyžádání vyhotoví tržní odhad nemovitosti, který je zpracovaný v interním systému realitní kanceláře na základě prodaných zakázek. Celkový počet nemovitostí, které jsou v naší databázi k porovnání, se blíží 1 000 000.

 

 

Propagace zakázky na sociálních sítích
Každá pobočka společnosti má vlastní profil na nejsilnější sociální sítí Facebook, kde jsou denodenně sdíleny inzerované nabídky. Rovněž se zde zveřejňují různé informace z aktuálního dění společnosti. 

 

UDĚLÁME PRO VÁS
marketing zakázky
poradenství
finanční služby
právní služby
zjistit vše
ZNÁTE NĚKOHO KDO PRODÁVÁ NEMOVITOST?
Získejte až 10.000 Kč!
zjistit vše
KARIÉRA
Nastartujte svou kariéru s nejrychleji rostoucí realitní kanceláři v ČR.
zjistit vše
INSOLVENCE, EXEKUCE A VÝKUP NEMOVITOSTÍ
Výkup nemovitostí ihned
Záloha na kupní cenu
Oddlužení nemovitosti
zjistit vše

NAPSALI O NÁS - realityIQ v médiích